Kullanıcıların Bilgilendirilmesi


Dikkat Edilmesi Gereken Noktalar



İnternet, doğası gereği sınırları geniş bir yapı üzerinde kurulduğu için sahtekârlık, dolandırıcılık, virüs bulaşması, yetkisiz erişim, şifre ve kişisel bilgilerin çalınması gibi kötü niyetli saldırılara maruz kalma riski taşır.

Bilinçli bir internet kullanıcısı olarak aşağıda belirttiğimiz konularda bilgi sahibi olmanız, kendinize ait önlemleri almanız internet üzerinden gerçekleştireceğiniz işlemlerinden daha güvenle yararlanmanızı sağlayacaktır.

- Hesabınıza erişmek istemeniz durumunda, tek kullanımlık SMS şifresi telefonunuza iletilmektedir. SMS şifrenizin cep telefonunuza SMS mesajı olarak iletilmesinde aksaklık yaşamanız halinde derhal+90 850 988 88 88 numaralı çağrı merkezimizi arayınız veya info@monyepay.com.tr adresimiz üzerinden bize e-posta gönderiniz.

- Hesap numaranızı, kullanıcı bilgilerinizi ve şifrenizi korumanız ve gizli tutmanız gerekir. Şifrenizin üçüncü kişiler tarafından kullanılmasıyla doğabilecek zarar ve kayıplardan MoneyPay Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş. sorumlu değildir. Kullanıcı olarak sizlerin hak ve sorumluluklarınız şirketimizle imzalamış olduğunuz çerçeve sözleşme içerisinde yer almaktadır.

- Dolandırıcılık girişimlerine maruz kalmamak için hesap şifrenizi şirket personeli dahil olmak üzere hiç kimse ile paylaşmayın. Dolandırıcılık şüphesi durumunda zaman kaybetmeden +90 850 988 88 88 numaralı çağrı merkezimizi arayarak durum bildiriminde bulunmanız gerekmektedir.

- Bilgilerinizi cüzdanınızda ya da çantanızda yazılı olarak taşımayın. Mutlaka ezberleyin ve şifre bilgilerinin yazılı olduğu belgeleri başkalarının ulaşabilecekleri yerlerde saklamayın.

- Giriş yaparken klavye ya da ekranı izleyen kişilerin varlığına dikkat edin.

- MoneyPay Elektronik Para ve Ödeme Hizmetleri A.Ş.; hiçbir zaman müşterilerinin şifrelerini soran, kişisel bilgilerini talep eden veya güncellenmesini isteyen e-postalar göndermez.

- İşlem ve bakiye bilgilerinizi MoneyPay mobil uygulamasından takip edebilirsiniz.





- MoneyPay Dijital Kart bilgileriniz size özeldir, kart bilgilerinizi ve şifrenizi MoneyPay çalışanları dahil başka kişilerle paylaşmayınız.

- MoneyPay tarafından telefon, sms, mail vb. kanallardan iletişim kurularak kart bilginiz hiçbir zaman talep edilmez.

- Hizmet alımında yaşadığınız aksaklıklara yönelik şikayetlerinizi+90 850 988 88 88 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bildirebilirsiniz veya info@monyepay.com.tr adresimiz üzerinden bize e-posta gönderiniz.

- Sunulan hizmetlere ilişkin bilgilendirmeler, kesintiler, duyurular ve uyarılar ile ilgili +90 850 988 88 88 numaralı çağrı merkezimizi arayarak bilgi alabilirsiniz.

*Chargeback (Ters İbraz) süreci nedir?

Chargeback (Ters ibraz) kullanıcı/kart sahibinin kredi kartı ya da banka kartı ile gerçekleşen işleme itiraz etmesidir. Kullanıcı/kart sahibi, banka kartı ya da kredi kartından yapılan harcama için kartın bankasına itiraz edebilir.

*Chargeback (Ters İbraz) süreci naşıl işler?

Kullanıcı/kart sahibi, itirazını kart bankasına itirazını iletir. Kart sahibi banka bu itirazı, işyeri bankasına yönlendirir. İşyeri bankası ilgili itirazı işyerine sunar ve işlem ile ilgili bilgi ve belgeleri, belirli bir süre içinde göndermesini talep eder. İşyeri, kendisinden istenen bilgi ve belgeleri belgeleri bankaya iletir. Eğer işyeri, kendisine iletilen bu süre dahilinde hiçbir bilgi ve belge iletmezse veya işyerinin gönderdiği belgeler yeterli görülmezse, itiraz edilen tutar işyeri hesabından çekilir ve kart sahibi bankaya iade edilir. İşyerinin gönderdiği bilgi ve belgeler yeterli görülürse kart sahibi bankaya iletilir ve itiraz reddedilir. İşyeri ilgili tutarı iade etmek zorunda kalmaz.

3D Secure nedir?

Kart sahibi, 3D Secure ile ödemeyi gerçekleştirmeden önce telefon numarasına gönderilen anlık şifreyi ödeme sistemine girerek satın alanın kart sahibi olduğunu onaylar. Böylece yetkisiz kart kullanımı engellenmiş olur.